Czy słodycze reklamowe to dobry pomysł? Zdaje się, że stają się one coraz popularniejsze. Co na to wpływa i czy faktycznie dobrym pomysłem jest inwestycja w na przykład krówki reklamowe, które rozdawać można w swojej firmie odwiedzającym klientom lub na przykład podczas trwania specjalnych targów? Z całą pewnością warto przemyśleć wszystkie za i przeciw!
Jak wybierać takie słodycze? Z całą pewnością na początku warto zastanowić się jaką formę powinny mieć właśnie owe słodycze i na co warto się zdecydować. Z całą pewnością krówki reklamowe są strzałem w dziesiątkę, głównie dlatego, że są to jedne z najpopularniejszych słodyczy, lubianych raczej przez wszystkich, a jednocześnie są dosyć małe, a więc idealne, aby się poczęstować i zjeść na raz. W takim razie doskonale spełnią one swoją rolę właśnie w firmie, albo na targach. Warto zaprojektować także wygląd takich krówek reklamowych, skoro faktycznie mają one być drobną reklamą.
Na pewno warto zadbać o przejrzyste opakowanie. Co powinno ono zawierać? Nie ulega wątpliwościom, że logo danej firmy. Powinno być ono czytelne, ale jednocześnie nienachalne. Po prostu ma zapaść w pamięć odbiorcy, ale nie może być przytłaczające. Oczywiście dobrze jest też zawrzeć tam adres i numer telefonu do siedziby. Jeśli czcionka będzie mała i zmieści się, można też dobrać kilka haseł przewodnich lub krótki opis firmy. W każdym razie warto pamiętać o tym, że jest to jedynie dodatek reklamowy i handlowy, a nie reklama sama w sobie i nie powinna się narzucać.